Πολιτική επιστροφών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της. Στην περίπτωση επιστροφής του/των προϊόντος/ντων συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής, που θα βρείτε μέσα στη συσκευασία προκειμένου να μας ενημερώσετε για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε. Στα προϊόντα προσφοράς/έκπτωσης το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.
Σε περίπτωση που ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης υποχρεούστε να αποστείλετε το/τα προϊόν/ντα στην αρχική του/τους κατάσταση και εφόσον δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες), συνοδευόμενο/α απαραιτήτως από τη σχετική δήλωση υπαναχώρησης και με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν γραπτής έγκρισης της εταιρείας.
Αντικατάσταση:
Η εταιρία μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσει το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, να μας ενημερώσετε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας εναλλακτικές.
Σας υπενθυμίζουμε πώς:
– Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 3-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση.
-Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα-που προκλήθηκε απ τον πελάτη- κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία δύναται να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή με δική του επιβάρυνση ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος
ΠΡΟΣΟΧΗ, σε περίπτωση επιστροφής περισσότερων του ενός προϊόντος που αγοράστηκαν μέσα από την ίδια παραγγελία, θα πρέπει να σταλούν όλα μαζί & ταυτόχρονα.
Σε περίπτωση που κάποια από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν ισχύει οι αλλαγές δεν γίνονται δεκτές.